MAĞAZA ZİNCİRİ ÇÖZÜM DEMETİ

EN yüksek marka değerİ ve yatırım verİMLİLİĞİ 

*Hedef tüketici katmanları için SUNULACAK BENZERSİZ TEKLİFİN TANIMI; GELECEK 3-10 yıla içeriden bakan analitik öngörü modeli; 

*FİZİKİ MAĞAZALAR İÇİN COĞRAFİ ALAN İNCELEMESİ VE KONUM PLANLAMASI; ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ İÇİN KİRALAMA POLİTİKASININ TANIMI; 

*Marka ve takım için dijital strateji; içerik yönetiminden sosyal medya tasarımına, bütün müşteri deneyim yönetiminin tasarımı, kurulması ve denetimi.

DİJİTAL DÖNÜŞÜM 

“Hayatı ve aklı dİJİTAL” olan yenİ tüketİCİYİ mutlu etmek İÇİN TÜM DİJİTAL İLETİŞİMİ( web, sosyal medya vb.) BİRLİKTE ele alan “İçerİk yönetİMİ”

*E-perakende ve mobİL alışverİş İLE FİZİKİ MAĞAZALARIN omnichannel perakende SİSTEMİNDE bütünleşTİRİLMESİ;

*Pazarlama takımı için dİJİTAL becerİ eğİTİMİ; e-öğrenİm ve süreklİ güncel mesleki İÇERİK desteğİ.

 

Bir Cevap Yazın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.