FİZİKİ MAĞAZA KONUMLARI İÇİN YENİLENME VE SÖZLEŞMELER

Hedef kitle ve rekabet koşulları, ciro ve kira verimliliği için yenilenme.

  *Geleceğin pazar yapısı ve tüketici talepleri için analitik öngörü çalışması; buna göre fiziki mağaza konum, format ve fark yaratma stratejisi;

*Alışveriş merkezlerinde ve caddelerde kira sözleşmelerinin yenilenmesi;

*Yönetici takımın güncel ihtiyaçlara göre geliştirilmesi.

DİJİTAL DÖNÜŞÜM 

“Hayatı ve aklı dijital” olan yeni tüketiciyi mutlu etmek için.

* Dijital pazarlama için tüm kanalları ( web, sosyal medya vb.) birlikte ele alan “içerik yönetimi”

   *Dijital donanım, yazılım ve bilgi toplama, değerlendirme sistemi;   

*E-perakende ve mobil alışveriş ile fiziki mağazaların “tek akış” (omni-channel” perakende sisteminde bütünleştirilmesi;

*Pazarlama takımı için dijital beceri eğitimi; e-öğrenim ve sürekli güncel mesleki bilgi desteği.

SAĞLIKLI BÜYÜME ÇÖZÜMLERİ

Uzun vadede en yüksek marka değeri ve yatırım verimliliği için.

*Hedef coğrafi alanlar ve tüketici katmanları için 5-10 yıla içeriden bakan analitik öngörü modeli; bunu kullanabilen takımın geliştirilmesi.

*Franchise ve bayilik sisteminin kurulması ve denetimi için veri, insan kaynakları, hukuk ve dijital dönüşüm çözümlerinin bir arada geliştirilmesi;

*Marka ve takım için dijital strateji; içerik yönetiminden sosyal medya tasarımına, bütün müşteri deneyim yönetiminin tasarımı, kurulması ve denetimi.

 

Bir Cevap Yazın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

w

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.